Google acaba de llançar al Regne Unit el seu servei de lloguer de pel·lícules a través d'Android Market. El servei desembarca així a Europa, encara que de moment limitat a Regne Unit.
Espero que la prova vagi bé i s'estengui a la resta de països i resta de plataformes, ja que el mercat actual de distribució cinematogràfica no té futur a no ser que es reinventi. Molt s'ha escrit sobre el tema, sobre la famosa Llei Sinde, etc. de manera que només vaig a expressar el meu desig que la productores es posin les piles en aquest tema. Tema en què ja hi ha fabricant de televisors que estan incorporant accés a internet.
Reinventar-se és el que precisament s'està produint també a Londres, on ha sorgit la iniciativa "Secret Cinema", on ningú sap quina pel·lícula veurà fins que arriba l'hora de veure-la. Durant alguns dies vas rebent correus que et donen pistes sobre el lloc on es projectarà, fins i tot la roba que et suggereixen que portis d'acord amb l'ambient dela pel·lícula. Quan arribes al punt de trobada et condueixen a l'edifici o lloc de projecció, on a més hi han actors caracteritzats.
Es pot trobar més informació a http://www.secretcinema.org/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada