Twitter d'Angel Nieva

dijous, 16 de juny de 2011

La Generació 24x7

Divendres. 3 de la matinada. Sona el telèfon mòbil. Miro la pantalla. Nova York. Despenjo. M'informen que el comitè de direcció de la multinacional per la qual treballo com a Director Executiu ha decidit comprar a una multinacional asiàtica del mateix sector per poder entrar en aquest mercat sense les conseqüents barreres culturals i idiomàtiques habituals, i d'aquesta manera, també incrementar el volum de facturació abans que finalitzi l'any. Em necessiten el dilluns a primera hora a Nova York per formalitzar els detalls de l'acord. Per tant, el proper dilluns a primera hora hauré d'estar a la seu de la companyia a Manhattan. M'indiquen que ja m'han enviat per email la reserva de vols i hotel. Un altre diumenge de la meva vida viatjant ...

Pertanyo a la Generació 24x7. La generació que mai dorm. La generació responsable de tots aquells negocis que tampoc dormen en un món globalitzat que exigeix ​​estar contínuament despert tant física com psíquicament per si sorgeix algun problema a Londres, apareix una nova oportunitat de venda a San Francisco o et truca un client enfadat des de Tòquio .. Per poder prendre qualsevol decisió en qualsevol moment.

Hi han hagut diversos factors que han donat lloc a la Generació 24x7. El primer d'ells, la globalització, ha provocat que el mercat per a moltes empreses hagi passat de local o nacional a internacional. I el passar a un mercat internacional significa adaptar-se, a part de a temes legals, a cultures noves i també a horaris per poder oferir serveis a la major part del món.

Un altre dels factors, que al mateix temps és complementari del primer, és la millora en les comunicacions i internet. Actualment a través d'un portal web qualsevol dels teus clients pot obrir una incidència al teu departament tècnic, la teva empresa pot vendre durant tot el dia i la nit a través del seu portal de comerç electrònic, podem rebre emails, llegir-los i respondre a qualsevol hora gràcies als smartphones, blackberries i tablets existents i podem mantenir videoconferències de qualitat a qualsevol hora amb qualsevol part del món.

Les empreses que han entrat en aquest nou model de negoci han passat d'un horari estipulat a un horari global. Però no es limita únicament a les direccions de les companyies per donar resposta ràpida a temes de negoci. En empreses tecnològiques o empreses amb un fort component tècnic, quants professionals es troben de guàrdia cada nit per resoldre incidències, ja siguin de clients o internes? Milions de persones al món pertanyem a la Generació 24x7. No tenim una descripció única. Només ens uneix dos conceptes. El primer, el "24x7". El segon, la "continuïtat de servei i negoci". Si vostè compleix aquestes condicions, si se sent identificat, benvingut a la generació 24x7.

4 de la matinada. Sona el telèfon mòbil de nou ... Miro la pantalla. Xangai ...

Cap comentari: